hej

Hej godmorgon
fredag snart helg skönt ..'solen skiner här i stockholm idag med.
Jag sov dåligt inatt vakna flera gånger..det är jobbigt.

Idag ska ja hålla ihemliga lådan på jobbet det är en rolig sak vi har för oss på fredagarna
Alla tar med sig en sak hemmifrån sedan lägger vi den i en låda.Sen förklarar jag lite om hur den är ,ser ut osv.
Barnen får gissa sedm leker de med sina saker lånar ut visar varandra.Jätte bra och roligt har barnen.
vi har så lite barn idag hälfen
Jag ska öva och öva på mina rörelser kommer ju inte upp med armen..
 Vet ni en sak ?Jag börjar bli förkyld en vecka på förskolan sedan är det dax!
Märks att jag har varit borta i två månad.Jag brukar aldrig bli sjuk förut
Nu så ska jag väll klä mig rusa iväg.Veckans sista arbets dag
kram på er var rädda om er vi hörs ikväll..Kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja visst är det härligt när solen skiner! Det gör den här också. Ska försöka orka mig ut en liten sväng sen tänkte jag och se om det går att få en energi-kick.



Vilken kul idé med hemliga lådan. Kan tänka mig att det är uppskattat! :-)



kram!

2010-03-05 @ 10:40:03
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Jeanette

åh vilken mysig lek :) kul att läsa vad du gör på ditt jobb,alltid nåt jag kan snappa upp :)

2010-03-05 @ 17:40:57
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0