hej

godmorgon!
lite grå sådan va?
jag måste idag skaffa mig en bra bok...
hammm var och fråga efter Alfahanen i går men den var utlånad och flera på kö...betyder bra bok!
Herre min gud vad veckorna bara rusar iväg redan torsdag..18/3. 2010 hmm
Jag läser ett par bloggar varje morgon till min gröt spänande läsning ibland.
Läser min älskade sons det är bra då vet jag vad han gör Pluggar han är så duktig
Han har haft det så jobbigt i skolan när han var liten ung och sprallig jämt klassens roligaste busigaste
kunde inte hitta sin studietecknik men nu verkar det ha släppt Härligt Grattis F
jag ska åka in och jobba lite halv grupp skönt..sedan till stan då berättar mera sedan kram må väl sköt er
så hörs vi sen kram
KerstinTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja här är det också grått idag... saknar solen!! Men jag tyckte mig se på vädret på tv i morse att de lovar sol och värme till helgen! Hoppas på det! :-)



Kram!

2010-03-18 @ 16:26:40
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0