grattis

Vi har en Vasalopps vinnare en Svens grattis
sedan har damerna med kommit imål härligt grattis
Vilken fin dag de får där uppe i ljuvliga Darlna
Härligt jag har inte åkt på längden sedan jag var lite det var
ju på forntidern sa mina barn när de var små om min barndom??
ja de barnen!!
Men det ser kul ut iallafall kanske jag borde prova.
Blev lite sugen på att stavgå lite igen höll ju på med de innan jag blev sjuk.
Jag kaske ska ta fram dem stavarna alltså.
Min sjukgymnsat sa att allt kan vi göra bara det känns bra.
Då så kanske lite stavgång när förkylningen är borta
sprängande huvudvärk nu ska lägga mig en tag..kram
må gott försök att komma ut ni som kan, idag isolen! 'kerstinÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0