glad

Jag är så glad för min skull nu!!
Idag träffa jag han med stort H *ler*
min plastikkirurg Peter.
Han sa att jag ska få min operation  i April Maj!! Jag ska få implantat.
Då gör de bröstrekonstruktionen med exanderimplantat.
Vi börjar så sa han.Hmm ja ni förstår va?

Nej inte jag heller men jag fick ett papper att läsa igenom.
Står klart och tydligt idet.
Kan ju inte sitta och skriva ned allt han har skrivit där.Men fråga om ni vill veta jag svarar på det jag kan.
Det kommer bli så att jag blir sjukskriven ca 4v får inte bära,lyfta,inte städa...inte bädda m.m...
Men men jag får den här opertionen så fort som möjligt.Tack nu vill jag som ni förstår vara klar med den här resan Jag vill bli friska Kerstin igen med nya fina små bröst.
Fick höra Du tar väl ett par meloner nu då?
Nej det gör jag inte jag tar ett par små snygga välformade bröst.som passar min kropp tack.
Det är ju min kropp som ska ha dem..
Och en sak till solen skiner och det är så ljust ute härligt

kram ta hand om er jag ska fika och diska nu hörs ikväll
Från Lyckliga kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att höra att det blir så pass snart! Håller tummarna för att det kommer gå bra och att du blir nöjd med resultatet. Och jag väljer också hellre små snygga välformade bröst än ett par stora meloner! ;-)



Kram!

2010-03-16 @ 18:16:51
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Anonym

ÅÅÅ vad roligt, jag är så glad för din skull!!!!!

Kramar Jessica

2010-03-16 @ 19:12:12
URL: http://jessan.blogspot.com
Postat av: renee

Va kul för dig att det blir så snart. Du kanske är inlaggd när jag kommer till stora staden. Klart du inte ska ha några meloner blir bara ryggvärk :-)

2010-03-16 @ 19:29:23
Postat av: Nettan

Åh, va roligt Kerstin. STORT STORT GRATTIS. Det är du verkligen värd. kram

2010-03-17 @ 08:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0