Fredag morgon

Härlig dag; Sångsamling skepp och hav och fiskar,våran resa går vidare,sedan Hemliga lådan så kul det med...
Ikväll lagar jag god mat till Erik och mig sedan slappa efter veckans slit.
Idag fyller Ann år i Märsta  Men nej jag känner mig för trött vill bara vara hemma.
Tänka på mig själv,ibland sks man det även jag..
Jag har sovit bra inatt lite orolig för den där bröst opertionen.
Nu ska jag fixa med frukosten Gröt rivet äpple linfrön och mjölk mums
må bara bäst nu alla ha det gott
Å ikväll är det ju Lets Dance inte att glömma..hi hiikram kerstin

Kommentarer
Postat av: Ima

Jag är så otroligt glad för dig Kerstin!

Vad skönt att det gick så snabbt att få till en bröst op!?

Jag ska snart tinga och boka tid också! Jag vill att det ska vara ungefär lika stora, hade jag tänkt.

Så skönt att du verkar må så bra tycker jag!



Kramar i massor!

2010-03-19 @ 12:37:40
URL: http://www.lifeofima.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0