Fredag kväll

Härligt med helg.Det kommer tydligen bli en sol helg,Vi får väl se då?
Hoppas det iallafall.
Vi Sandra,Herdi,Erik och jag ska åka till Åkersberga där bor Farfar och Maija '
på söndag får det bli.'
Imorgon ska jag gå ut lyssna på ett band med Ingela och Nina ska bli kul har inte
varit ute på länge,hoppas på att det blir kul.
Vi ska ta en öl först på söder.

Ikväll har Erik och jag mumsa på fläskkottlet med Bea sås jag åt kokta rödbettor med får ost,grönsaker.
Vi ska äta godis med.
Titta på Lets Dance ikväll.Hoppas att rätt par vinner då
Höres sedan då.
Ha det gott Trevlig kväll 
kerstin  

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ingen sol i helgen..

2010-03-26 @ 22:57:31
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0