Tisdag

ÅÅ nu ringde en liten människa från Svensk fond servies ville att jag skulle pensionspara där
Hon prata så mycket så vipps hade jag bytt till dem....jag hatar när de ringer sådana hem till mig.
Men men jag har två veckors ånger veckor på mig.
måste läsa höra om det är så bra som hon påstog.

Men men inatt sov jag bra tog en värktabblett till natten funderar på om jag ska bara ta en per dag istället för två?
vet inte riktigt.

Idag är det redan 15/6 tiden går så fort tycker jag.
ska försöka sitta och läsa på ballkongen.
Föresten visste ni att om en man ni möter på krogen har alltan eller terass så är han förmodligen upptagen
men har han ballkong är han nog singel:) testa det någon gång om ni går ut....bara en fåning grej men rätt kul.
Ler lite roligt
kram kram må bäst nu alla njut av sommaren dofter och solen ni som kan
pussliten rolig kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0