söndag kväll

Sola och har varit runt nu först hos Nina snälla föräldrar de bjöd på lunch grekisk sallad
Jätte gott sedan sola vi hos dem ett tag Därefter fick vi kaffe
Nina lämna mig sedan körde jag ut Eriks väska till Sandra
Fredrik hade ju hämtat honom och kört ut honom på dagen.
där drack jag saft och choklad bitsandra
Sedan hem till Anna-Maija där blev jag bjúden på smörgås tårta jaätte god
vilken dag Härlig dag Tack alla!
Nu ska jag packa resen handbage biljetter, pass skor kläder ja ni vet
Men som en kill kompis sa det finns ju att handla där.den här bilden är så fin..
om jag glömmer något
Men det är ingen risk
kram sköt om er alla ikväll
jaha då fyller jag (50) år vilken jäkla ålder...hmmm men skoj var festen ialla fallmina kära jobbar kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0