Idag är det dagen innan operationen Jag har nu bäddat rent imin säng som jag ska
står det imina papper från St;görans.tvättat badrummet.Nu fick jag ett sms från  avd på st Görans
Att jag är välkommen kl 09 imorgon Vilken servis det har.
Jag är laddad nu.

Ska äta lunch med min blivande svärson Herdi vi ska byta en sak på Åhlens som han fick när han fyllde år.
sedan hem och förebreda mig inför imorgon
.Sol idag min grupp barn är i skogen hoppas de får det bra
Tack Anna-Maija för den fina presenten och Karina med tack för en bra termin Hoppas på många flera.

Kommentarer
Postat av: renee

Skönt att du fått hålla dig frisk så att det äntligen blir operation av. Tänker på dig :-) många kramar

2010-06-08 @ 17:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0