natti

Nu så ska jag sova Jag var i Kungsan lyssna på Ola,Orup,christer Sandelin bla
åt god våffla men jordgubbar på.Handla en pressent till de jag ska på sommarfest 
till på lördag
Men ack ack nu får jag väl lida har ont nu.

Har idag mött en gammal fört till mig
kändes precis som för sex år sedan hjärtat hoppa över ett slag.... 
Hmm tänka sig sex årsedan och det sa klick idag igen pussTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin

Nu ska jag sova ska ju till sjukhuset imorgon bitti tidigt
ta stygn bla.sedan till mitt jobb härligt saknar barnen och personalen
puss kram må gott
jag ska drömma om prinsen...

Kommentarer
Postat av: ren

Drömde du söta drömmar? Hoppas det går bra att ta bort stygnen.Va fort tiden går inte länge sen du låg på operationsbordet väl? Imorgon är det Ullared som gäller. Ska bli jättekul :-)

2010-06-18 @ 16:11:17
Postat av: kerstin

Tack Renee det gjorde jag Ha en kul dag imorgon kram

2010-06-18 @ 21:52:03
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0