midsommardagen

Stängt överallt
Tråkdag värre en Långfredagen!!!
Men men handlarna ska väl med få vara lediga
Jag har bloggat en del ang om Mr M Jacksson lever eller ej.
Nej nej han är död det hoppas jag iallafall.Tänk på hans barn vilken dravel
klart att han är död...
Jag kommer ihåg när Elvis dog (jätte länge sedan)
då sa man att han levde med..Kära nån låt dem bara vila i frid!

Jag har idag varit utan värktabletter inga alvedon ens härligt
Jag kanske slipper dem i Spanien med.
Vi åkte inte ut och sola idag
gör det imorgon jag måste sola ryggen
Nina är ju en pärla tack för att du finns
hon körde mig till söder så jag fick hämta bilen som min son F har haft på midsommarafton.
Kram på er alla sov gott det ska jag göra när min maskin med tvätt är klar
puss <KerstinNina igår i Slussen i Stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0