Måndag

Ringt Försäkringskassan strul så klart där
vad jag blir arg!!Man måste tydligen vara frisk för att orka vara sjuk!
Min f kille svarar inte idag ??jag lämnade ett medelande förra veckan och ett nytt idag.

Jaha nu har jag varit utan smärtstillande morfinet sedan igår morse få se nu hur jag kommer att känna
av smärtan.Hoppas att kunna bara använda allvedon Jag äter så mycke´tabletter nu känns det som.
Jag som en gång var stor motståndare mot tabletter.Har en släkting på nära håll som är tablett misbrukare.
Ville inte hamna isamma sitts som hon.
Men men måste man så måste  man !

Idag ska jag och Erik försöka ta oss till AF Hoppas att han vaknar och följer med
Få se om jag kan köra bil då
Ska ta lite gröt nu det var ett tag sedan
kram må bra idag lite sol på oss tack
puss var rädda om varandra
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej hur mår du? Börjar du känna dig bättre. Själv mår jag inte så bra men det är av helt självförvållade orsaker hehe. Men festivalen har varit otroligt kul! :) kram

2010-06-14 @ 11:48:00
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Ha ha Jeanette,,men du kommer igenom den här baksmällarn med.Kul att ni har haft en rockig festival.

Ja jag mår lite bättre gör inte lika ont kram

2010-06-14 @ 14:29:16
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0