Hemma

Hemma kväll med fiskpinar och potatis Jag är verligen inge bra på matlagning
Gillar inte att hitta på olika rätter varje dag.
Stackars E måste leva på min mat inte undra på att han är så smal...
Idag har det varit sol hela dagen nu med Jag vill ha champanje picknick!!!
Imorgon får jag åka på utflukt igen jippi!!!
Sedan är det en Hemlig låda till.sen grillfest med alla barn och föräldrar på fredag eftermiddag
Hoppas på sol då med.
NU ska jag diska sedan fika ha en bra kväll.
Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram
En sak är säkert att vara ärlighet vara längst.Var mot andra så som du vill att andra ska var mot dig:(
Känner mig nedstämd ikväll inget bra att blogga då
puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi har börjat med något som heter Family Food. Man får då hem ett par kassar med mat + recept. Det har varit jättegod mat hittills, bra variation, nyttigt och framför allt så har det blivit mkt roligare att laga mat! Kram!!

2010-06-03 @ 12:24:11
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: kerstin

Läste det Linda idin blogg

ska testa det någon gång.Vi är ju bara två hemma nu,

borde ju kunna fixa lite middag

2010-06-03 @ 18:16:04
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0