sovit

Jag har sovit gott inatt
Kl 0730 började hanverkarna att jobba under min säng
Jag blev väckt då,glömde att de var neré i källaren och jobbar.
Hmm ska de inte ha semester?ska fråga idag...
Idag är en tvätt och städ dag ta det lugnt
Imorgon St;Görans ska fylla på brösten igen
Då kommer jag väl få ont....
ja ja ska man bli fin så får man lida pin sa min mamma jämt..
Nu ska jag fylla på mitt skafferie och kyl
kram ta hand om er alla
körförsiktigt ni som är ute på semseter
puss
En solbrun Kerstin

Kommentarer
Postat av: Nettan

vilken fin bild på dig Kerstin kram

2010-07-06 @ 17:44:14
Postat av: renee

instämmer du är jättefin

2010-07-06 @ 17:56:12
Postat av: kerstin

Tack tack kände mig fin med där

kram

2010-07-06 @ 20:32:12
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0