söndag

Lite sol ganska skönt efter tre veckor med sol kan vi behöva lite svalka.
Ja natten var bra sov som en stock
trotts värmen i rummet.E stängde min dörr han titta på tvn i vardagsrummet.
Måste påmina att han öppnar igen när han lägger sig.

Vet ni jag har glömt att berätta jag ser inte min mage nu längre,och det är lite för att
den har blivit lite   mindre,men mest för att jag har bröst igen..
Härlig känsla
Jippi trodde inte jag skulle känna så men det gör jag.
Nu är det ju bara en gång till med påfyllnad vad jag förstår på Onsdag
Sedan väntar nästa projekt bröstvårta och bröstgård...

kram ha en bra sol fri dag det ska jag ha
Ska ta hand om mig och lägenheten
pussden här bilden är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0