mina tankar

Ikväll tänker jag på den här Objudna gästen som många av oss har i våra kroppar
han som ingen vill ha Cancern!!!!
Den jäveln.
Mina tankar går till en av mina bästa Bc systrar en kvinna som har det tufft nu.
Jag förstår inte hur livet kan vara så oförskämt orättvist
Jag funderar på varför vissa av oss måste drabbas hårdare än vissa andra.
Jag förstår inte kommer nog aldrig förstå det
Jag vet att L kommer att kämpa som den kämpen hon är Kämpa
Jag hoppas att vi tillsammans besegrar Cancer
Tänk på cancer fonden samla in mycket pengar till forskningen
Så över lever fleraTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
kram ochtack
ÅÅ Du L våga inget annat än att kämpa
puss på dig.
Ta hand om er och var lyckliga för det ni har
Kerstinden här bilden är så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0