Idag

Jag kom fram till Gyn på sös De tror inte att de är så farligt, cellförändringar kan kvinnor ha.
Utan att de blir cancer hmm??
Ja jag vet måla inte F på väggen osv.lätt att säja
Jag har haft 2 cancer tumörer på ett år det är med himla ovantligt.
Sa åt den där sjuksköterskan att jag måste få en tid så snart som möjligt
orkar inte vänta...så nu står jag på en återbuds lista
kan få komma med kort varsel
TACK!!!
Hon förstog min oro
Skönt med människor som jobbar på rätt ställe Tack sös!

Nu ska jag sova sov ju dåligt inatt
hoppas slippa tänka på det här mera nu

jag har haft en bra dag med Karina solat,badat,tjattrat ätit
Hoppas ni alla mår bra
Anita har åkt hem från sjukhuset
Krya på dig gumman
puss sov gott all
kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att du får en tid så snart som möjligt! Det är jobbigt att gå och vänta.



Kram!!

2010-07-23 @ 16:28:51
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0