hej

Hej 14/7
Härlig dag
Inatt har det regnat här över stockholm det behövdes.
Idag ska jag och son åka till Farsta det gillar han nog inte så mycket.
Han ska träffa en kvinna som ska se ´vilket jobb han passar på????
Hoppas nu det går bra.sedan banken
så idag blir det ingen solning vid havet för mig
Men kroppen mår väl bra av en återhämtnings dag?
Jag sov dö dåligt inatt
Brösten ömmade så mycket
kändes som de kvävde mig nästan
kanske för stora nu?

Är det någon som har ett bok tipps till mig har läst ut bägge Viveca Sten
väntar på den tredje i pocket

kram på er ta med hunden och barnen ut i friska luften
inte kvar i bilen
ta hand om varandra
kerstin

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: Tack för titten! Anledningen till mitt tappande av blod idag är inte något dramatiskt, har en underfunktion av sköldkörteln och det var nu dags för en ny koll i jakten på det perfekta värdet :)

2010-07-14 @ 13:27:29
URL: http://autumnleaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0