Hälsat på

Jag har fyllt på fullt nu imina bröst
porten hade flyttat sig idag med men hon den lilla sjuksystern klara av att hitta den
Jippi klar där nu.på ett tag.
Sedan till sös märklig känsla när jag kliver in där
Hälsa på min vännina Anita som har brutit foten.
Hon såg inte så pigg ut.Men det var ju igår hon operades så hon kommer att pigga på sig
Kram på dig Anita styrke tankar...

När jag kom hem låg det ett brev till mig från sös
Jag var ju hos Gyn innan jag åkte till Spanien,tog bla cellprovet
Nu fick jag svar
Jo det har så klart hittat spår av cellförändringar på mig.
 Ja vad säger jag????
Jag har bestämt mig för att inte svära här i min blogg
men det var ju själva den!!!
Kan det inte räcka för mig nu???
Jag ska behöva vänta nu på att få en tid för nya prover för det är ju semseter tider stog det ibrevet
Hoppas nu inte jag behöver vänta förlänge.
Känner mig lite deppig nu
puss ska lägga mig och vila
Ha en bra dagTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
Kerstin

Kommentarer
Postat av: Renee

jag håller med dig, det var ju själva f*n Jag följer dig via bloggen och håller tummarna för att allt går bra.

2010-07-22 @ 08:52:38
URL: http://reneemari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0