vill bara

Jag vill bara skriva av mig,så  om det är så att någon inte orkar med sjukdommar,sjukbesök osv,så finns det ju
andra som skriver om kläder,party,stureplans liv ,killar,ja allt så läs dem då.

Jag skriver mest om mig,mina vänner,mina underbara barn,andras underbara ungar.böcker,filmer och tv
Så nu har jag skrivit det.
Lite roligt Min S och ex svärmor kommer på lördag vi ska titta på Meliodifestivalen som börjar nu
och imorgon är det Lets Dans härligt med bra tv program
puss sov gott nu ska jag läsa I taket....kram Kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja det var en häftig tid till sjöss, saknar det ibland. Jag har bara gått en termin så jag har tre år kvar..men det går väl fortare än man kan tro..

2010-02-04 @ 22:15:14
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0