Våfflor

Nu så har jag varit och tagit promemad ner till centrum Handla på Ica,Våfflor,sylt och mjölk
Erik ville ha våfflor idag.Han var sugen på det idag.

Nu fick jag en kallse till onkelogen på fredag.Nu blir jag orolig då är det säkert någon mera.
 Känner jag att det är så att jag kommer få cellgifter...!!!
Hjälp jag vill verkligen inget mera!!
 Varför kunde jag inte få den imorgon kallesen.när jag endå ska dit till sjukhuset.'
Vet inte om jag ska kanske ringa upp och fråga varför jag ska komma på fredag?

Jag kom fram till sjukkassan får mina pengar först imorgon ska bli kul och se om det blir så!!!

Ja tror jag håller på att få en knäpp..
kram kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0