hmmm 15.2 .10

hej Måndag morgon.Hmm Han sov inte bredvid mig, kunde han gärna fått göra.
                            vilken man?
Idag nu äter jag min gröt ni vet vilken va?
Hmm så gott sedan kaffe på det.Ska köra över lite saker med Fredrik till hans nya hem .

Sedan träffa Sandra köra henne hem till Solna Äta lunch där.Sedan hem igen till soffan,sa jag det att det kan vara farligt att sitta isoffan för mycket?Glamor väntar kl 17.35. (tant varning där jag vet)

Idag hoppas jag att jag får mina pengar från Fkassan annars får jag väl ringa dem med.
Lite sol ute här jag har inte tittat på termometern hur kallt det är,7-kallt hmm!
ska det inte bli varmare snart?nej nu ni måste jag skynda ska möta F i centrum kl 1030
kram var försiktiga ute puss Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0