svara!

Nu svarar syster yster inte?
Hmm
Jag kan berätta min syster är en gotte gris mera än jag..Det finns de som är det! 
Hon äter gott har godis alltid hemma bakar och lagar mat med smör,grädde,socker,
Röd mjölk dricker hon, älskar kräm och mjölk som en värsta liten unge!
Hon har nu drabbats av socker....hon ska nu i 70 års ålder lära sig att ändra på sin kost..
Det kommer inte att bli lätt.Igår sa hon själv så här...men jag måste dricka mjölk det är ju så gott..
Men Ia sa jag drick bara lite då och inte röd..-nej men inte lätt mjölk sa hon då!
Hon är så barnslig men men hon är skit rädd för spruter så hotar de henne med dem då ska vi få se då
kommer hon nog lägga om kosten.Nu är det så att jag älskar min stora syster och vill ha henne kvar på jorden.
Så vi får väl hjälpa henne .
Nu så får jag väl försöka ta mig ut till bilen undrar om jag måste skotta?
härligt gott  saknar vill ha NU!!en sådan kanske idag för att fira syster yster kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0