städning

Min son Erik Städar sitt rum!!!Det var länge sedan.
Hmm undrar om han inte mår bra?Eller så är det han gör
mår bra.
Härligt att han gör något annat än bara sitter vid datorn och spelar spel.
'Jag har varit och fikat med min kompis Else som hade varit på kryssning
Men bara dansat två danser...hmm jag som trodde att det är det man gör på
båten Dansar
Men men jag vill med åka och dansa och äta gott..Träffa folk men det var dåligt med snyggingar ombord sa hon.
Tråkigt.
Jaha nu väntar sängen och min bok Snabba casch måste läsa ut den Jag gillar inte språket iden.Nästa bok jag läser ska handla om kärlek romantik..

kram på er ha det gott sköt om er och varandra min städ Erik
puss Kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

I så fall tycker jag du ska läsa något av Marianne Keyes, har du gjort det? Jag älskar iaf hennes böcker, dem har verkligen allt. Kärlek, sorg, skratt...

2010-02-02 @ 22:23:52
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

jaha du jag har läst en del av henna bra böcker

kram lilla Jeanette sov gott

2010-02-02 @ 22:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0