sol

Jag har kört min bil
har inte kört den sedan operationenen och det kändes ok
det är härligt.var in till jobbet och kopiera ett brev som E ska skicka in till Af
Träffa härlig barn krama på dem.Sedan fick jag reda på att vi ska få åka till
Berlin.
I slutet på sommaren två dagar som är studiebesök,sedan två fri dagar härligt
Vad skoj att komma dit med.

Solen lyser än det droppar från taket våren nalkas...
Jag har städat lite skurat toan bla det är bra inför helgen.

kram så länge Kerstinjaha då fyller jag (50) år vilken jäkla ålder...hmmm men skoj var festen ialla fallMina jobbar kompisar kolla alla har vita byxor!!!
Bilden med alla vita b är när vi var till Italien på studiebesök.Roligt mine

Kommentarer
Postat av: kerstin

ler tycker vi ser ut som ett dans band:)

2010-02-11 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0