söder

Kom hem från söder nu har kört in stora sonen med en del saker.'
sedan fick jag ta hem bilen,man kan inte parkera där då går det pengar.

Så nu är jag med bil och inge busskort.Ok vad ska jag göra, jag städar  lite.
Nina min kompis ska komma hit imorgon på middag.Vi ska se på slagern det är ju kul.

En verklig sorg hände idag
Birgitta på maillistan bröstcancermail dog i morse
Hon har varit våran stöttepelare en som alltid har skrivit svar på alla frågor vi har haft
samt kommit med posetiv pepping bla.kommer att kännas tomt efter henne.
Hon har en dotter Maria som kanske kommer att skriva lite till oss'.Tänder ett ljus för Birgittas barn och barnbarn ikväll..

kallt ute idag men ljust det kommer bli en bra helg hoppas jag
Allahjärtans dag och allt  på söndag.Hörde nu av Anna-Maija som jag jobbar med
                                att vi hade fått godis av en av våra föräldrar Tack underbart jag älskar godis.kram på er alla
                                                   KerstinTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0