onsdag kväll

hallå
Kom hem från en bra dag kändes bra att prata med min kurator idag.
Sedan till jobbet prata med vuxna kvinnorna där, kändes med bra.
Det är alltid kul att pussa på barnen och höra dem.Synd att de inte var någon bra lunch
Men men.
Jag var sedan och Fika med min kompis Helena vi jobbar på samma Fsk men inte på samma avd.
H har varit med mig på sjukhuset när jag skulle få veta om operationen Hon har verkligen brytt sig om mig
skönt med bra vänner runt sig det behöver ju alla.
Vi var på <SöderMalmskyrkans kaffe rekomenderas varmt Billigt och goda mackor
trivsam miljö.
ligger på Götgatan nära skanstulls Tbana.
Sedan hem saknar min blogg;) och andras bloggar  Läser en 3-5 bloggar varje dag.
kul ska försöka lära mig att ta bilder sedan lägga upp dem på bloggen.
Ikväll ska jag se på halv 8 hos mig på 4an Det är en kompis brors fru det är hemma hos ikväll de har en stor våning på söder,jag var hemma hos dem när de bodde i villan ute i Nacka
De har så fräck inredning.Jag vill gärna ha så med
puss sköt er ikväll nu kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0