Nu!!!

Snart dax för soffan och se på Melodifetivalen Heja Peter han har en sådan bra röst'
snygg och titta på med.

Jag och Erik har provat fläskfilen som vi ska ha imorgon god middag..
Det är så kul nu äter mi Erik lite grönt gurka och paprika men endå!

Jag ska väl fixa lite inför imorgon dagen kommer flera än jag trodde Alla är ju välkomna på fika det gillar jag
Kom bara.

Mindre kul att bli så gammal (52) hmm jaha ja ?
vart har de åren tagit vägen?
Jag borde ju vara glad att jag fyller år med tanke på vad jag har imin kropp
Jag är glad med tackar för varje dag jag vaknar .En ny dag härligt.
Hörde något fint igår.

Vi ska inte leta meningen i det meningslösa.
Men om de inträffar kan en ny mening uppstå.
Bra sagt tycker jag
Ha en underbar kväll alla blogg läsare..tack för idag
vet ni det snöar ute.
puss kram Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0