min andra

Min andra semla hmm jätte god de säljer ju två isamma kartong man  måste ju köpa två
och Erik gillar inte semlor så då måste ju jag äta upp den med...hmm sedan kaffe lite godis skärpning Kerstin!!!

Jaha nu är min Erik på söder hos Olle en kompis de har nog inte träffats sedan isomras.Jätte kul att de gör något.
Han vill nog komma ut nu Erik ingen vill väl sitta ensam hemma!!'
Jag är plötsligt ensam hemma det var så länge sedan.Vad gör jag då jo ser på tvn på Os !
Borde ju städa lite i mitt sovrum men men det hinner jag väl en annandag?

Ska försöka samla ihop mig inför imorgon jag har nog 100 frågor borde skriv ner dem.

kram så länge kommer in igen sedan/Kerstinhärligt gott  saknar vill ha NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0