Mat

Nu ska jag fixa middag till Nina,Erik och mig
Fläskfile med grädd sås banan och jordnötter sedan ris eller bullguri,samt sallad.
efterrätten komme Nina med hon har bakat något gott..
Sen ska vi intaa min soffa för att äta godis sa jag att jag är en godis råtta?
Vi är det båda två Nina och jag
ska bli kul att ses det var ett tag sedan..

HA en mys kväll all hoppas alla får vara friska idag och orkar sitta och tittta på Tvn
Kram må gott hör av mig när kvällen är slut
KertsinTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Firar ni att sonen flyttat eller?



Fyfan under mina 22 år har jag aldrig fått sådan delikatess middag:(

2010-02-13 @ 17:15:51
URL: http://....
Postat av: kerstin

Japp nästan barnledig så:)när katten är borta du vet....du ska få det när du blir hit bjuden på middag

2010-02-13 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0