Lördag 10.02.06

Jaha så är det Lördag igen.Jag har sovit till kl 09 sedan ringde S och ville att F ska ta med posten hem från
söder.F och E sover de har sovmorgon.F har sovit lite sedan skolan börja.
Igår börja han röja runt packa..E blev väckt jätte sur blev han.
Jag fick en bok av min kompis Helena som jag börja på igår Den heter Min bästa väns dotter var tvungen och läsa 
lite på morgon med.Så nu har jag ätit min grött med linfrön i och rivet äpple på med mjölk.Och nu kaffe gott kaffe på morgon är bäst. Idag startar ju Meliodifetivalen vi får se om de rätta låtarna går vidare
och vad har de på sig de som sjunger och inte minst programledarna herre gud viktiga saker...'
På Lets dance var de rätt par som åkte ut nästa vecka motte väl den där Willy åka ut han kan ju inte dansa.'
Tycker synd om hans partner.Hon är ju duktig.Hmm ska jag ta tag imitt hem nu då?
Vi ska ju ha gäster ikväll...Sandra och barnens Farmor Maggan som fyller 75 år snart.
trevlig dag på er alla ta det lugnt idag det är ju lördag slapp dagen puss/Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0