Livet tack för idag Tack

Så nu är måndagen den 1/2 10 snart slut med
Jag har fått ett jätte tråkigt besked ikväll om en tragisk olycka
Inte någon nära till mig.Men endå hemskt att tänka vad som kan hända '
här i våra liv.Hur det kan ändras fort i livet.Det jag nu tänker att man ska vårda det man är
rädd om ta hand om varandra.

Jag är glad för idag åkte jag och Erik buss tillsammans.Handla och lagade en  god middag
Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram  F och jag lämna vår bil till Viktor tur att han finns Tack för det.
Kommer ni ihåg Agneta Fälltskogs Tack för idag Tack för en underbar dag?
Den låten är så bra.. Tack för idag

Ska ringa sös imorgon ska det lovar bröstet är ganska fullt nu med sårvätska

kram ta hand om er gå försiktigt
Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0