kväll

Nu är det torsdag kväll
Jag har tvättat,städat badrummet.handlat,lagat mat och diskat'
men det känns som jag glömt något....ÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??
Jag har idag igen hoppat över städningen hmm jag är bra på det att
hoppa över saker.Har ju tid på mig ska inte ha gäster fören på söndag...'

Någon som känner igen sig?
 Imorgon ska Erik och jag till Globen till Soc möte,jag tycker att min Erik är duktig'
två möten i veckan han som inte har varit ute och träffat några på ett år.

Hoppas vi kan gå och äta sedan kanske på MacD det gillar han.
Jag måste komma ihåg att ringa och boka en tid till kuratorn.För mig ett samtal
 Idag glömde jag att gå till sjukgymnastiken som var idag kl 0930 på sös
Hmm undrar om man blir lite förvirrad av att ha drabbats av cancern?Det tror jag att jag har blivit ialla fall'
Eller kanske beror det på att jag har en del ihuvudet?

Min syster kommer att få åka hem imorgon skönt för henne Nu mår hon rätt bra lite ont så klart men annars ok.

Ja nu så ska jag titta på lite OS sedan läsa jag vill ju ha ett boktipps får inte in något!!!

Kram puss sköt om er KerstinMin son Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0