Kära

Kan knappt tro det är sant.På den lilla vägen ner till Ica
Erik och jag  var och handla,möte jag tre personer som jag hälsa på 
två av dem som jag stanna och prata med en sa jag bara hej till
Brukar alltid säja till mina vänner att jag knappt känner några här imitt 
område.Men det gör jag ju  känner en hel del här.
Hmm skumt Nu ska jag laga en god middag till F,E och mig ska se på
Lets dance ikväll undrar vilken som får åka hem ikväll då.?

Sedan ska jag sova igen jag är trött idag med.
imorgon kväll kommer S och ungarnas Farmor min ex svärmor
Vi ska se på slagern det gillar vi.Kanske ska vi åka och titta på en dator till E med.
hoppas alla får en bra kväll och ni ta hand om det ni har
imorgon kan det vara för sent
Puss kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0