hej

Så var det Onsdag 10.02.03
En sak från föra resan Bc då jag blev sjuk i dec 08,vet att jag i agusti 09 hade svårt att skriva 09 fick tänka på datumet och året.
För att jag inte hade använt mig av det Så som man gör om man jobbar och skriver det
varje dag.
Så nu kommer jag datera  allt jag skriver bara för att öva mig.Men hoppas ju att jag ska få börja jobba så snart som
bara den.Jag tror det blir på 75½, 30 timmar i veckan.Resten till min familj,just nu till Erik som behöver stöd.
Jag vill och ska snarast vara frisk från det här.

Idag ska jag slappa,läsa,kanske handla,titta på tvn,sova lite igen.
ska bara ta hand om mig idag..

En sak till de kommer att bli oväder över Stockholm idag det snöar och blåser
hu hemskt!!!
Imorgon Torsdag 10.02.04 då kl 10 får jag komma till sös.

Ikväll hämtar jag nog min bil det var ju mindre kul (dyrt)!!
ska köra till bilbesiktningen imorgon håll tummarna
tack må gott och ni gå försiktigt
puss kerstinTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0