Hej godmorgon Tisdag

Hejsan Jennifers  6års dag, jag är Gamel Moster till henne grattis.

Idag är det min sista dag i ovishet om jag är frisk från cancern eller om de försäkerhets skull
måste sätta in någon efterbehandling....Vilket jag verkligen inte hoppas.Jag är jätte nervös
min mage är som en torktumlare idag.
Jag tycker att min kropp har haft tillräkligt med cellgifter.Helt ärligt vet jag inte om jag orkar en gång till med den resan.
Min läkare sa lite diplomatiskt att det klart Du gör! Du får inge mera än vad din kropp orkar med.Ja jo det förstår jag med men endå,jag vill iallafall inte ha mera gifter in i min kropp.

Men men måste jag så måste jag.som förra gången är jag i bra skick god kondition,Kanske lite piggare förra gången.
men har minskat  i vikt väger mindre än  jan 09 .Jag vet att en del kan få en hormon medicin en tablett om dagen
Jag har ingen anning om bivärkningarna på den, vet  bara att den kan jag väl kanske få då istället.
Ja ni kanske tycker att jag är gnällig nu som lever iallafall Ja jo det kan ni tycka!!men endå jag vill inte ha mera
imin kropp nu.Jag vill vara friska och jobba.'

Vet ni då inga pengar idag heller hmm F.Kassan alltså ska ringa min handlägare nu!!!Det blir inte nådigt för honom om han svarar'.

Ja nu till det som är positivt idag Solen skiner,och jag har ätit min gröt.
puss på er alla ta en promenad ut i solen det ska jag/Kerstin

Kommentarer
Postat av: Nettan

tycker verkligen inte att du är gnällig. Hoppas så att du ska slippa mer efterbehandlingar nu. Tänker på dig och håller tummarna. kram

2010-02-16 @ 18:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0