hej fredag

godmorgon idag är det Fredag!
Härligt med Fredagar på någe vis.
Lästa min blogg i dag såg hur fel jag hade skrivit ang besökarna
på min blogg.Det jag menade var om rekordet var det samma sedan i torsdags
eller om det hade stigit något.
Det var detsamma sedan i torsdags.'
Jag gör inte så mycke reklam för den (bloggen alltså).

Nu har jag ialla fall ätit min grött tänk att jag lärde mig som vuxen att äta gröt
på morgonen,Havregryns gröt med linfrön och rå rivet äpple i Tack Magnus som införde det
imin frukost ritual.Ska till en flört för det..Kärlek kan göra mirakel eller hur?

Nu ringde Stina,och pratar och pratar...

kram ska göra lite nytta nu
kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0