hej

Hej Godmorgon
Idag skiner solen härligt!
Jag har sovit bra drömmer bara mera när jag inte sover med insomningstablett.
Inget illamående jippi!! Kanske är de som jag får ont i huvudet av på morgon har ingen huvudvärk idag.

Min syster måste jag ringa till nu och höra om hon skka eller har blivit operad.ringer henne nu!
Sa bara att ring om 10 minuter..hmm kanske att de tog prover då nu inför op?

Ja idag så ska jag väl fixa inför helgen;
Städa är det värsta jag vet här hemma jag är dålig på det hmm ja jag är det erkänner det!
Men man kan inte vara bra på  allting..*L*
Min vännina Nina säjer så Man kan inte vara bra på allt.

Men nu först till Huddinge fika där och handla det är jag bra på...
Ta hand om er och varandra kör försiktigt 'kram
Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0