Härligt

Härligt nu har jag spridit min bra tanke lista en bra positiv tanke minst om dagen
Jag är med på en bröstcancer mail lista där är vi kvinnor ialla åldrar och i från hela Sverige
som skriver av oss,ställer frågor,stöttar varandra,bara läser gör en del Och en del av oss skriver och svarar
med på andras mail Där har vi alla Cancer.
Och ikväll var det  en av kvinnorna som var extra deppig(det är vi alla där imellan åt)med all rätt.
Men hon ville bli peppad då gav jag henne det tippset som jag själv har kommit på en positiv tanke om dagen minst
och skriv ner den med Det hjälper faktisk.Och hon blev glad för mina rader till henne Det käns bra att kunna glädja
andra somm har det svårt med.
Nu tänker jag på att jag ska sova imin säng.Har inte så mycke sår vätska så jag behöver tömma den här veckan.
Det känns bra det får bli min sista bra tanke för ikväll som jag skriver ner'..
Ha det bra sköt om er alla Kram KerstinDen bilden tog isommras en vecka efter min sista cellgifts behandling.090703.I Mösseberg vi var tillsammans 7 st kvinnor som alla har haft eller har cancer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0