Härliga söndag

Idag är det en härlig söndag
Idag ska jag ha lite kaffe gäster här Jag fyller ju år imorgon.
Men då börjar jag jobba.Det kommer några imorgon med.
Kul med gäster,
IGår på slagern vart det som jag ville Anna B och Peter J direkt till globen (Jag tror att Peter kan vi redan skicka till Norge)Han är en vinnare.Jaha sedan fick så klart Pernilla en andra chans ja det var väl klart.
Pojkbandet kommer att åka ut direkt herre Gud de har väl inte ens ett eget pass....
Jaha städning bara lite under soffbord och hallen resten är fint.
Vispa grädde till kladkakan
Ikväll kommer Sandra och Herdi kanske Fredrik och äter här kul det med så får de träffa sin lille bror Erik.
Hoppas att maten blir god
Fläskfile,banan med nötter på
.Ha det gott i droppet tror det är + grader idag
Jag måste fixa mig lite innan gästerna kommer Maija,Annika,Jesper och Helena kommer på dagen idag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0