Godmorgon härliga dag

Sol snö mera snööööö Härligt om man slipper köra bil och det gör ju jag härligt!!
Idag tackar jag för allt,idag ska jag bara tänka possetivt hela dagen.
En vecka kvar nu på sjukskrivningen ska bara ta hand om mig själv då.
Inatt sov jag som en Dun unge underbart skönt...'På tablett insomnings
Jag ska idag rensa mitt sovrum lite på bråte Vet ni vad det är?
Jo det är skit som jag samlar på det gör jag väldigt mycke samlar
kan komma att behövas...men nu så ska det ut.Våren in i sovrummet och kanske
kanske en..hmm men det är väl att hoppas förmycket!Men ska inte ge upp där heller.;)
Nå på med vinter kläderna fram med spaden nu ska här skottas Kanske kommer han då!!
Härlig Dag!! Känner att det ska bli min bästa dag...Kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0