godmorgon

Hmm vakna ser att kaffet är slut Hjälp en kopp fick jag;Jag är en kaffe Moster på fm
Men men jag har ju två ben bara att gå ut och handla.Ska fråga Erik om han vill gå med på en promenad.
Måsta hämta tidningen med.
Snö ,snö mera snö sa det nu på nyheterna
föseningar i tbanan som vanligt när det kommer snö?

Jaha ja nu har vi E och jag ätit frukost Gröt jag med rivet äpple,E med socker.

Jag sov bra inatt när jag väl somna Byte bok igår ska läsa Aldrig Fuck upp!!
Få se vad jag gillar den säkert ett fruktansvärds språk.

Nu måste jag väl se på Efter 10 tycker om hennes boktipps

kram må gott ta det´lungt gå försiktigt kan vara halt

puss kramKerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0