god morgon?10.02.09

hej och hå...
Nu har jag och Erik varit i Fartsa på AF herre Gud vi väntade där i 1½timme sedan fick vi prata med en jätte bra handläggare en bra kille som förstog Erik härligt men nu ska de ha en massa papper som jag eller vi ska beställa
sedan en ny tid den 23/2 hmm ja ja bra att jag är sjukskriven och kan hjälpa min son.

Sedan så gick vi från Högdalen hem på mindre än 20 min ca 17 min jippi grattis bra gjort!!
Nu är det lugnt här hemma har fikat slappar framför datorn bägge två.

Jag ville att Erik skulle bjuda mig på lunch men nej enj han ville hem vi åkte kl 0930 och kom hem kl 13.17.
 Jag har fått en ny bok av mina underbara föräldrar på förskolan den heter Vindens Skugga började på den igår hoppas att den är bra.ska slänga mig på sängen nu och läsa lite
Ha det bara bäst nu alla Gå fösiktigt ta vara på tidan ni har på jorden
puss kerstin

Kommentarer
Postat av: kerstin

hmm fick höra nu att jag daterade en dag i förväg bäst att rätta till det s´ka så klart stå 10.02.09

2010-02-09 @ 16:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0