Bingo lotto

Nu ska jag spela Bingolotto hoppsa på en vinst!!!
Jag har hållit på att flyta in mitt nya kontor
Känns jätte kul att få ett rum till hmm!
Erik blev förvånad att jag ska sitta granne med honom nu.

Imorgon måste jag till sös sa jag det börjar bli glömsk
Herre gud en vecka kvar till min födelsedag hmm?
Vart tog det här året vägen.Så är det nog för alla som är sjuka
man hinner inte med.
kram trevlig söndga god lycka till mig...jippi har bara vunnit 100 kr på binglotto,och det
var jätte längsedan är det inte min tur då?
Vi har ätit god kykling med ris och sallad'
kram och pusshärligt gott  saknar vill ha NU!!sugen?ja jag är alltid Kerstin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lycka till på bingolotto! kram

2010-02-21 @ 20:19:50
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

tack jag vann 100 kr jippi!!

2010-02-21 @ 21:06:48
Postat av: jeanette

Oj gjorde du! :)

2010-02-22 @ 11:35:55
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0