Års krönika

Mitt 2010
Starta med cancer i mitt andra bröst. Operation i Januari tog bort mitt andra bröst.
Fick tabletter som jag nu måste äta i fem år.Sjuksriven i 6veckor.
Kom igen, börja jobba.
Därefter ny bröstoperation inlägg som skulle spänna ut min hud fyllde på tre gånger
Mår bra .Var sjukskriven  igen och semester.

Åker på en underbar semester till Spanien med min familj Härlig vecka för Erik,Sandra och Herdi
och mig F  jobbade fick  vara hemma och jobba synd.
Fick en underbar sommar frisk....
Härliga soliga dagar
Sedan började jag jobba heltid härligt med stora barn Vi var till Berlin på en studieresa med jobbet.
Det var bra och spännamde resa.Kul att göra saker gemensamt.
 
Opertion in med nya inlägg de som jag nu ska ha. Samt få tillbaka de jag har förlorat igenom sjukdommen. Mår bra men nu kommer tankarna
Vad har jag gott igenom på två år?.Fortsätter och gå på kurator samtal.

Jag får en ny lägenhet en trea i Stureby underbart för Helena och ni andra som ville se den kram
Flyttar in i NovemberVi håller på att boa in oss,
så skönt Ny start ilivet.


Sandra och Herdi skaffa hund Neo
Erik går ut med han ibland.
Jag har hämtat han på Hund dagis ny miljö.
Jag är så tacksam att jag har fått vara kvar här på jorden ett tag till .
Att överleva bröstcancer två gånger känns som ett mirakel
Tack alla tack för allt detta år
Jag känner att 2011 kommer att bli ett toppen år

Gott Nytt År!!
Kram sköt om er alla.Tahand om varandra

Kommentarer
Postat av: kerstin

mina nyårs löften går ut på att uppskatta och att ta hand om vad jag har!

2010-12-31 @ 09:57:54
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Vad har varit det bästa med 2010?:D

http://liborius.blogg.se/2010/december/basta-med-2010.html#comment

2010-12-31 @ 11:12:19
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0