Tråkigt

´Jag får låna min Eriks dator på nåder
Så bloggandet blir lite lidande för det.
Men ska försöka skriva en gång om dagen nu
Idag har jobbet börja komma igång på alvar roligt att så många barn har haft en toppen sommar

Igår var jag nog lite kalastrött hade en skön dag hemma i soffan bara ut och hämta hem bilen.

idag har jag jag träffat en tjej som jobbar på tele2 fick hjälp att byta till billigare abonomang,
hon kolla upp mina räkningar sa att jag pratar väldigt mycke i  mobilen och hemtelefon
Det måste bero på att jag har varit sjukskiven jobbar för lite.

Har jag sagt att jag har minde ont nu imina bröst kan sova på magen jippi.
ska snart träffa dokt P då blir det väl bestäm´t när jag ska göra min nästa op Bröstvårtor och
gården.jag är forfarande trött efter jobbet sover middag varje dag lyx man kan ha nu med stora
barn

nu ska E ha datorn hjälp måste fixa min snarast
kram sköt om er alla tänker på
Kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0