Nu Berlin

Nu har jag packat ner allt för mycket som vanligt
Tagit med mig alla mina kläder *L*
Nej då skojar bara men det blir en del.
Hmm skorna tar mest plats
Jag titta på Allsången från soffan ikväll
kändes skönt att vara hemma det regnar här i Stockholm

Hoppas nu alla får ett par dagar med bra väder det vill jag ha.
Hoppas att vi alla får vara friska och krya
Ha det bra nu för nu stänger bloggen ett par dagar när jag fyger ner till
Berlin Italien med mina vakra jobbar kompisar
Jag skickar kanske en bild eller två från mms
Sköt om er och ta hand om det ni har
Så hörs vi på söndag kram och puss
Kerstinen masssa jobbar kompisarska tänka på er alla ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0