Ledig

Idag är jag ledig skönt att vara hemma en dag i veckan så här.
´Sov dåligt inatt så då sov jag länge på morgonen istället.Nu städar jag plockar fixar ska tvätta.
Sedan handla för imorgon blir det en hel dag på jobbet planerings dag.Sedan ska vi nog ta en öl efterdet.
Kanske prata om Belin.

Ja Jeanete jag ska flytta byta till en mindre lägenhet och bättre område
Eftersom E inte gillar att gå ut här.Hoppas då att han ska må bättre i ett annat område.
Hyran var ju högre för trean men fint område Stureby.
Må bra nu alla idag sköt om er
Jag ska det
kram

Kommentarer
Postat av: Daniel

En öl eller 4 e du värd!!!

2010-08-19 @ 12:47:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: anne

Ska du till Berlin? Jag var där 1982, har tänkt att man skulle åka många gånger, speciellt som vi bor så nära Skavsta. Kanske...snart? :)

2010-08-19 @ 17:56:15
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0