Jätte

godmiddag Jag har haft en jätte kul helg med helt underbara tjejer Tack tack
att jag sov i flera timmar Vi kom hem kl 16 igår Jag la mig en stund på sängen
Somna vakna kl 21 då gör jag mig i ordning ska i n till stan träffa kompisar.
Men när jag kommer till Slussen då vanknar den vuxne Kertsin Vänder och åker hem
Det kallar jag vuxet beslut där tog tröttheten ut sin rätt...
Jag åker hem sover till kl 13 idag
hmm så skönt
Lånar forfarande min Son E data så det blir inte så mycke bloggande för min del.
Bilder kommer lite senare kram må gott alla
grattis Jocke idag 17 år
kram kram  ta hand om er alla

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Åh vad skönt att sova ut så mycket. Blir nog att lägga sig tidigt i kväll för min del! :)

2010-08-29 @ 20:21:56
URL: http://jenniesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0