väntar

Nu är det bara att vänta på Kyl killen
Gud vad det är tråkigt att vänta
Hoppas att han kommer snart jag vill åka in och jobba nu!!!
Men hmm det är kallt ute sa mi vännina Nina som ringde sa att det var läge för vinter jacka
Det var ju inge vidare kul att höra..
Men men svettas in våren säjs det är bra.

Jag undrar hur jag ska göra för att ladda upp roliga saker här på min blogg??
´Kanske någon kan hjälpa mig med det?
Fr Karder kanske hon har så rolig blogg så skulle jag med vilja ha min.
Jag kanske kan läsa mig till det,men det är ju med tråkigt att läsa sig till saker.
Men nu då Kerstin skärp dig var inte så negativ hur var det minst en positiv tanke 
så blir allt roligare;)

Så ska det vara jag hoppas och tror att den här dagen blir toppen bra
Kram kerstin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0